Denssan

Känner mig som en 100-åring!

Kategori:

Jag kan knappt gå idag. Har så fruktansvärt ont i mina ben och min rygg. Tog precis en Alvedon och jag hoppas verkligen att det hjälper. Annars får jag jobba på som sattan idag på jobb så jag kan gå hem och vila lite innan lille kommer hem. Så jäkal skönt att det är fredag! Ska försöka att vila en del denna helgen (känner jag mig själv så blir det INTE så) Jag har så svårt med att vila. Har alltid någonting som måste göras, får liksom panik om det inte blir gjort. Så som städning, damning, bädda rent, leka med lille mm. Jag vill så mycket men orkar så lite =/ Tror det blir vagnshoppning denna helgen =) Vi har ju redan hittat den syskonvagnen som passar oss så den ska köpas och det allra sista ska också köpas hem så man kan börja förbereda och fixa där hemma inför lillprinsens ankomst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: