Denssan

Inget Blåkulla för mig inte

Kategori:

Är det bara min blogg som är helt utflippad? Inget fungerar på den känns det som, jäkligt irriterande!! Men men jag försöker skriva i alla fall ;) Skärtorsdag idag och det innebär att man har långledigt from imorgon, härligt! Jag behöver all ledighet jag kan få! Men nedräkningen har verkligen börjat, inte många veckor kvar på jobb, känns faktiskt helt fantastiskt. Jag längtar efter att gå hemma och pyssla och mysa med de bästa jag har <3 Att ha tid till att städa, baka och göra vad man vill. Ja man kan faktiskt göra det även om man har barn, men man får ibland ändra på det liite ;) Men allt går, bara man vill! Ja med tanke på hur envis jag är så brukar det alltid gå som jag vill (lite ego får man vara) Dagen idag efter jobb ska spenderas hemma hos svärföräldrarna. Efter vi har storhandlat. Smarte jag (min hjärna har lagt av helt) glömde plånboken hemma så jag måste först hem och hämta den och resten av familjen innan det blir matshopping. Typiskt! Det är så skönt att få det gjort direkt efter jobb, men icke! Imorgon ska vi på kalas till sötaste Miller och då blir det mycket mys <3 Lille blev överlycklig när jag berättade för henne att hon ska till Miller på söndag, det är ett blivande kärlekspar <3 Hoppas ni får underbara dagar med de som ni har kära!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: