Denssan

3 ska snart bli 4

Kategori:

Jag tror inte att jag har riktigt förstått att vi snart kommer att vara 4 stycken i vår lilla familj <3 Att vi snart kommer att få en liten varelse till att älska högt! Men samtidigt så har jag svårt att förstå att någon annan kan vara lika underbar som vår älskade Hollie är. Hon förgyller verkligen våra dagar, hon får oss att skratta och vi avgudar verkligen vårt mirakel. Hon är det bästa vi gjort! Sen självklart så tror jag att vi kommer att känna precis likadant till den nya lilla varelsen som växer i magen <3 Men det är svårt att förstå innan man har honom i sin famn. Jag längtar efter att få mysa och gosa, att få känna bebisdoften och ha ett litet mirakel sovandes på mitt bröst. Jag längtar efter att få upp honom hos mig första gången, det ögonblicket är det bästa jag upplevt med lille <3 Jag längtar också väldigt mycket efter att få tillbaka min kropp, att få se ut som mig själv igen när jag kollar mig i speglen. Att få ha de kläder jag vill ha, alla mina underbara klänningar, jag längtar efter er! jag längtar efter att kunna gå utan stödstrumpor och att använda mina älskade pumps! Men men det är inte ås många veckor kvar, går in i vecka 33 idag =)

Kommentarer

  • Meela säger:

    Ja man kan inte fatta att man kommer älska varelsen i magen, fast man gör de :D Heja hoppas allt går super på BB för nu är det inte långt kvar?
    Åhh tackar för peppen!
    Kram

    2013-03-16 | 20:14:01
    Bloggadress: http://cherriegirl.bloggo.nu

Kommentera inlägget här: