Denssan

Fredagsmys på hög nivå!

Kategori:

Yogan igår var väldigt intressant och ja jag var helt slut efteråt! Fy för det var inte världens lättaste att använda denna flodhästkropp! Men det var faktiskt väldigt skönt även om det var jobbigt. Jag tror till och med att jag lyckades somna när vi i slutet la oss ner på mattosna och bara slappna av! Så det kan jag faktiskt rekomendera =)

Idag är det ÄNTLIGEN fredag. Vad jag har längtat! Inte för att vi har något alls bokat idag, utan för att det har varit så jädrans mycket på jobb. Så jag kommer att njuta maximalt i helgen över att vara ledig!

Imorgon hoppas jag på att få träffa min bästaste Linda! Hollie saknar sin bästis Charlie massor! Hon har frågat efter Charlie flera gånger och nu ska de få busas massor! Våra sötaste flickor <3

Hoppas att ni alla får en fantastisk fredag och njuter av tiden!

 

Kommentarer

  • Ellen säger:

    Hej Denise.
    Hade helt missat att du kommenterade min blogg för lite mer än en månad sedan, ang fotografering :)
    Jag tar mellan 500-1000 kr för en fotografering, beroende lite på vad det är och så. Och då får man några bilder på en skiva. (har tyvärr ingen möjlighet att skriva ut, så det får man tyvärr fixa själv sen)
    Bara hör av dig om det är intressant. :) Kram Ellen

    2013-01-15 | 10:20:17
    Bloggadress: http://anapprenticeofsatan.blogspot.se

Kommentera inlägget här: