Denssan

Drömmar om att vara smal..

Kategori:

Just nu önskar jag att jag var liten och nätt. Att jag hade min figur tillbaka!
Nej det är inte det att jag inte tycker om att vara gravid, jag älskar att känna det lilla pyret i magen och allt det där. Men jag är rätt så trött på att vara en tjockis.
Sitter och drömmer mig bort och tittar på alla grymt fina jeans som jag vill ha! Så fort jag fått tillbaka min figur så ska det shoppas! Freddies, en del av er kommer att hänga i min garderob till sommaren hoppas jag ;)
;)
 

Kommentarer

  • Johannas Rockabilly & Vintage säger:

    Mm, vill också ha ett par av deras jeans just nu, kanske med hängslen, får se när jag gått ner lite till i vikt ;)

    2013-02-07 | 09:12:21
    Bloggadress: http://johannasrockabilly.com
  • Meela säger:

    sv: Visst är det ett underbart hus! bara i USA kan man råka se sådant .. hahaaa
    Underbara byxor, vill ha det flesta. Men väntar än på att få bort dom extra kilona efter graviditeten :D
    Kram

    2013-02-08 | 13:23:58
    Bloggadress: http://cherriegirl.bloggo.nu

Kommentera inlägget här: