Denssan

Det gör ont i mitt hjärta

Kategori:

Igår när jag satt i min ensamhet framför tv:n och tittade på Efterlyst så blev jag fylld av hat. Hat emot de idioter som ger sig på barn! Vad f*n har man innanför pannbenet om man ger sig på en 9-årig flicka och våldtar henne framför hennes 5 åriga lillebror! Hur kan en människa bli ett sånt svin? Den som har gjort detta förtjänar enligt mig inte att få leva ett normalt liv, han förtjänar inte att leva något liv alls!
Men får man tag på honom så får han väl`"vård" eller 1-3 års fängelse sen är han välkommen ut i samhället igen och göra precis samma sak emot något annat barn. Är detta rätt? Medans den lilla flickan kommer att få kämpa emot demoner hela sitt liv??
Detta är en sak som gör mig så jäkla arg så jag inte vet var jag ska ta vägen! Jag förstår inte att någon människa kan vara så kall och grym. De måste vara något stort fel i deras huvud!
Det enda rätta emot en sån människa är att ge han/henne samma behandling som de gett barnet. De ska få känna på hur det är att bli så kränkt som det lilla barnet!
Svin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: