Denssan

VABuari

Kategori:

Det kan man lugnt säga!
Lille passade på som vabligt att bli sjuk till helgen. Fredag efter dagis fick hon feber, stackaren! Så det var bara till att ställa in alla helgens planer och bädda ner oss tidigt i säng. Men först blev det god middag med levande ljus som min älskling gjort! Sen bäddade vi ner oss och tittade på Hypnotisören med min favorit Persbrandt. Filmen var enlig mig riktigt bra! Men man är inte van vid att se Persbrandt i en så lugn roll. Spännande som tusan var den =)
 
Lördagen vaknade vi tidigt alla 3. Det blev en del städning (sånt man får göra på helgen) och en massa mys. Vi trotsade även febern och tog oss ut en sväng för att mata ankorna, eller Annika som lille säger <3
Sen blev det pizza hos moster och ja vi fick se Melodifestivalen med. Jag säger bara Army of Lovers, kom igen! Er tid är ute för länge sedan, det spelar ingen roll hur nakna eller att ni hånglar på scen, ni är passé helt enkelt!
Jag tyckte det var rätt osm gick till final!
 
Igår blev det loppis (OVANLIGT) Men det blev mest shopping till lille, leksaker mm. Men alltid skoj att göra fynd =)
Sen blev det middag och mys med nära och kära <3
 
Idag fick herren stanna hemma med lille. Men det tog emot att gå hemifrån då lille bara ville vara med sin mamma!
 
Förresten har glömt att berätta att min kärlek har fåt nytt jobb, börjar på fredag =) Spännande! Inte en enda dag arbetslös, du är bäst älskling!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: