Denssan

81 dagar till BF

Kategori:

Jag är inte alltid så bra på det här med bloggen. Ibland springer dagarna iväg och man hinner helt enkelt inte. Ja jag ska skärpa mig, försöka i alla fall ;)
 
Vi har haft en enligt mig oerfekt hel! Vi har ätit gott, träffat alla underbara, firat världens bästa Alice och sovit mycket! Jag älskar helgerna! Hade jag fått bestämma så hade helgen varit längre, i alla fall en eller två dagar till. Tänk så perfekt det hade varit =)
Jag röstar helt klart på längre helg åt folket!
 
Det blev förresten en sväng på Loppis i lördags med. Jag har ju slarvat väldigt mycket med att lägga in min loppisfynd, vilket har blivit en hel del den senaste tiden! Ja jag ska skärpa mig där med ;)
 
Har börjat att känna av den jobbiga delen av graviditeten nu. Igår kunde jag knappt stå på benen när kvällen närmade sig. Det är nu all vätska kommer och ja jag smalar på mig väldigt mycket vätska, speciellt då i benen och fötterna. Det är ett helvete så nu är det stödstrumpor som gäller varje dag!
Ja allt är inte en dans på rosor när man väntar smått, men det är smällar man får ta ;)
Har idag 81 dagar kvar till beräknad förlossning. Hoppas dagarna går fort!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: