Denssan

Tillbaka!!

Kategori:

Har haft uppehåll från bloggandet under påsken. Har haft så mycket att göra, eller ja umgåtts med nära och kära och bara myst, det är mycket nog för mig ;) Vi har ötit god mat, träffat fantastiska människor och njutit av ledigheten. Nu är det jobb igen, eller ja några dagar till i alla fall, 2,5 vecka kvar! Nedräkningen har börjat på allvar nu!¨ Men jag känner i kropp och själ, jag orkar inte mer! Min kropp är tung och min hjärna är inte som det ska vara (eller har varit). Jag behöver vila, vilket jag inte tar mig tid till, dum som jag är! Men men snart får jag vila några dagar innan bebis kommer, om han inte väljer att komma tidigare vill säga ;) Vi började riva ut badrummer igår, eller med vi så menar jag Marcus så klart ;) Så nu är det projektet igång och till helgen ska vi sätta igång med projekt nr 2, uterummet. Känns så skönt att vi ska få snyggt dör ute nu inför vår/sommar. Så man kan njuta till max. Eftersom jag har planerat att spendera sommaren i trädgråden med mina små mirakel och bara njuta så känns det bra att ha i ordning =) Kan fortfarand einte förstå att inom de kommande veckorna så har vi ett litet mirakel till hos oss. Det går inte riktigt in. Det är så spännande allting och jag tror verkligen att lille kommer att älska att vara storasyster. Hon kommer att vilja hjälpa till med allt, både positivt och negativt ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: