Denssan

Vilket bröllop!!

Kategori:

Jag säger bara vilket bröllop och vilken underbart vackert par! Där var så mycket känslor och kärlek i luften hela dagen. Jag kan inte säga så mycket annat än att det var helt fantastiskt och det kom många tårar, jag tror inte ett öga var torrt när bruden sjöng för brudgummen i kyrkan ellert när brudgummen höll sitt tal till sin brud!
De båda var så ortoligt vackra så man knappt kan beskriva dem med ord. Petra var den vackraste brud jag någonsin sett, vilken klänning! Såg ut som en filmstjärna från 1920 talet.
Middagen var grymt god och jag lämnade inte någonting alls på mina tallrikar ;) Det blev mycket vin, var påfyllning hela tiden! Så man blev lite lullig måste jag erkänna ;)
Efter den utsöka tårtan så var det dags för party! Det var ett riktigt bra band och det dansades från första låten till sista. Vilket ös!
Kan inte säga annat än att det var en helt fantastisk dag! Tack för att jag/vi fick vara med och uppleva er dag och få dela er kärlek! Ni är verkligen värda all lycka och glädje i livet<3 All kärlek till er <3
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: