Denssan

Vänner för evigt

Kategori:

Jag kom i klänningen!! Nu kan jag planera för fukkt hur jag ska se ut med resten, skor, väska, hårblommor mm. Tack bästa Tjappe på jobb för hjälpen! Nu känner jag mig nöjd =)
 
 
Har grymt ont i mina revben idag, undrar om jag hostat mycket i natt? Eller är det efter festen i lördags? Nej det tror jag inte, jag tog faktiskt det ganska lugnt ;)
Hoppas du hade en bra kväll Linda! Jag gjorde mitt bästa för att hålla partyt igång. Synd att så många gick innan kl var 22, men vi klarade oss väldigt bra i alla fall =) Jag hade grymt skoj!
Det blev aldrig något tal, hittade inte rätt tid!
 
Men jag hade tänkt att säga till dig att även om det kan gå veckor eller månader mellan våra samtal eller mail så vet vi alltid var vi har varandra. Vi har varit vänner sedan 6 års ålder och vi känner varandra innan och utantill. Det finns inte mycket vi inte vet om varandra och jag kan berätta allt för dig. Du är en otrolig vän för mig och jag är oerhört stolt över dig! Tänk om 2 år är du färdig läkare! Du är grym! Love you <3
 

 
 
 
 
Gårdagen slappade jag en del på soffan innan det var dags för loppis =)
Sen kom lillfisen hem och det blev pizza hemam hos moster! Lugn och skön söndag med andra ord =)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: