Denssan

Mitt mammahjärta värker

Kategori:

Det gör ont i ens mammahjärta när man lämnar ifrån sig sin älskade tös till fröken och hon bara gråter. Jag ville bara ta tillbaka henne och köra hem och spendera dagen med min absoluta favorit! Men jag vet och jag intalar mig att hon är glad på dagis nu och att hon har roligt. Men ja ibland saknar jag mammadagarna då det bara var vi två!
 
Planerar för fullt inför det stora bröllopet på lördag! Fick tvättat min klänning själv då tvätteriet här i Trelleborg inte ville ta emot klänningen! Jag kom in glad och trevlig och sa att jag ville lämna min klänning på tvätt. Hon börjar leta efter tvättråd, jag säger "klänningen är hemmasydd på 50-talet, där finns inga tvättråd" får till svar "Nehä ,men då vet vi inte hur vi ska tvätta den". Jag blir stum ett tag men sen frågar jag damen "ursäka mig med är jag inte på ett tvätteri? Är det inte er uppgift att veta hur man ska tvätta olika material?"
Tillsist blir jag bara irriterad över att de inte ville ta emot min klänning, tackar för mig och går där ifrån.
Så nu har jag tvättat den själv och hoppas att den blir bra! Måste köpa stärkelse, var köper man det?
 
Ska få mina bryn fixade idag så de också är snygga tills lördag då Petras och Marcus stora dag! Det ska bli så spännande och mysigt. Jag vet att det kommer att komma många tårar ifrån mina kinder (jag är en bölfia) Men deras kärlek är så stark och så fin <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: