Denssan

Helg med massos av mys!

Kategori:

Har haft en perfekt helg, lugnt och skönt =)
 
Fredagen spenderades med bästa Petra och Marcus. Det blev god mat och efterrätt, bästa sällskapet och ja jag slumrade till lite på soffan, härligt ;) Tack bästa ni för en fantastisk fredag!
 
Vaknade tidigt på lördagen. År frukost och fixade oss iordning. Sen åkte jag och Lille till Furulund där vi spenderade några timmar med våra bästa vänner. Töserna blir så glada när de ser varandra, det skrattas och kramas. Ja det är redan bästa vänner, precis som deras mödrar ;) Det blev en tur till Center Syd men inget inhandlat för min del. Mycket snack och mycket skratt!
Kvällen kom och då var det middag hemma hos mina älskade föräldrar. tacos och en massa massa godis! Det blev kortspel, men nja det gick inte bra för mig. Jag som alltid vinner! Men icke, var nog för trött ;)
 
Sista dagen av veckan var jag hemma hos systeryster. Hon fixade kålpudding och ja jag åt och åt. Hade grymt ont i magen sen! Fick med mig en DoggyBag hem ;)
Sen kom sötaste Linda på besök, hon åker tillbaka nu på tisdag! Kommer sakna dig massor min underbara vän <3
 
Nu är det åter igen måndag och en vanlig vecka på jobb. Veckan började bra då lille inte blev ledsen när jag lämnade henne på dagis, det går framåt =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: