Denssan

Fredag på hög nivå!

Kategori:

Fredag åter igen, jag undrar var denna veckan har tagit vägen??!!
 
Idag skulle vi egentlogen mys med syster och hennes familj. Men syster är lite krasslig så vi får ta det en annan dag. Direkt efter jag pratat med syster fick jag sms ifrån våra förra grannar som undra om vi kunde ses ikväll, perfekt tajming! Har varit så svårt att få ihop det under de senaste veckorna. Så ikväll bjuds det på middag på Solängen =)
 
 
Igår nar jag och älskling satt framför tv:n så hörde vi söta små snarkningar. Jag trode först det var älsklingen men sen tittade jag upp och ser Folke ligga i den andra fotöljen. Där ligger han på rygg och snarkar. Det var en så härlig syn! Ja han är en charmig katt
 
Idag fyller lillkusinen 19 år! Grattis till dig Ralle! Vi ses imorgon och jag förväntar mig god mat och mycket KAKOR ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: