Denssan

Allt snart färdigt

Kategori:

Nu är snart allt fixat inför den stora dagen imorgon. KLänningen är tvättad och strykt med stärkelse. Skor är bestämt, ska bara ner till stan och fixa en sula (de är lite stora) Hoppas mormor hittade den kappan jag ville låna bara! Vänta ett tag till innan jag ringer. Jag hoppas verkligen att allt blir bra och att min klänning håller ;)
 
 
Idag var det ingen höjdare att lämna lille =/
Först när jag satt i bilen halvvägs till jobb så kommer jag på mig själv, shir jag glämde att lämna lille! Då sitter hon och snacka gulligt där bak och jag sitter i min egen värld, typiskt mig! Men det gjorde ingen då fick vi lite mer tid tillsammans i morse =)
Väl på dagis och jag ska lämna henne ifrån mig så blir hon jätteledsen! Hon vill inte lämna min famn och bara storgråter! Måste vara stark för hennes skull och vinkar glatt Hej Då och säger ses sen men jag känner tårarna komma lite smått. Usch och fy! Jag hoppas det går över snabbt!
 
 
Fick mina bryn fixade av bästa kusinen, nu är det också snygga =)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: