Denssan

Min hjärna har lagt av

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag har verkligen blivit sämst på att uppdatera mig blogg. Men jag har inte så mycket att skriva om just nu då dagarna för det mesta ser likadana ut. Tråkigt men sant!

Men jag kan skriva för er som är intresserade att vår lilla prinsessa sov i sin säng hela natten! Hon kom in en snabbis i natt och väckte mig och herren. Sa högt och tydligt att hon ville ha välling. Sen smög hon ut igen och la sig i sin säng och väntade på att vällingen skulle komma. Mammas lille sötfis <3
Hon har blivit så stor!

Idag är jag trött som vanligt! Förstår inte hur jag ska orka med denna hösten med denna tröttheten! Det känns verkligen som att min hjärna har lagt av eller lagt sig i viloläge. Det är så tråkigt och jag kämpar med att hålla ögonen öppna! Ska nog ta mig en sväng till apoteket och köpa vitaminer mm och hoppas på att det hjälper!

Känner att jag måste göra något roligt, bryta av ifrån den vanliga vardagen lite. Det får helt enkelt bli en tur till Ullared. Åka upp utan barn och gå i min egen lilla värld och få shoppat lite. Det känner jag att jag behöver! Så det ska jag planera in så snart som möjligt =)

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Åh, jag vill oxå åka upp!!

    2012-10-05 | 06:32:26

Kommentera inlägget här: