Denssan

Lill-Lördag

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Snart har halva veckan gått, skönt! Jag känner mig grymt trött då jag inte får sova på nätterna. Min lilla snäckan sover så oroligt, gråter och snurrar runt i sängen. Hon somnar gottigt i sin egen säng men vaknar miljoner gånger (känns det som) För att jag ska slippa springa fram och tillbaka mellan våra sovrum så bär jag in henne till mig till sist. Men där fortsätter hon med att gråta i sömnen =/ Hoppas bara det är en period, känner att denna mamman behöver sova en hel natt snart!

Lille har fortfarande ögoninflammation, så min älskade mamma har haft henne hos sig idag igen, tack ammis, du är bäst! Hoppas hoppas att hon kan gå till dagis imorgon!!


Förresten, hade många läsare här igår, men inte en enda kommentar! Skärpning tack ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: