Denssan

Längtar efter John Blund

Kategori:

Har sovit så fruktansvärt dåligt i natt! Så hela dagen har jag bara längtat efter att det ska bli kväll så jag kan få krypa ner i min sköna säng och besöka drömmarna värld!
Vår lille har åkt på ögoninflammation, stackare! Vi har lyckats få barnvakt både igår och idag, tur vi har våra föräldrar! Igår var det farmors dag och idag är det mormors! Tack för att ni finns och hjälper oss <3
Jag hoppas att hon vaknar utan klet i ögonen imorgon, hon saknar dagis! Idag när vi skulle gå så sa hon "Dagis" och tindrade med sina vackra ögon.
 
Så alldeles snart så ska jag köra till landet och hämta busungen <3 Sen blir det middag, bus och en hel del mys innan det är dags för sängen!
 
Onsdag imorgon, veckan springer fram! Men det ser jag framemot för på fredag blir det middag på restaurang och fira svärmor, mmm det ska bli riktigt smarrigt!!
 
En trött Denise:
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: