Denssan

Inget internet

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Har inget internet nu i vårt underbara hus! Inte ens mobilinternetet fungerar! Det är ganska så surt men det ska vi ju fixa till när vi kan =)
Vi håller på för kung och fosterland i huset med uppackning och att få i ordning på allt. Marcus har börjat riva ner tapeter i vårt sovrum och lite sånt skoj. Det är ju en del vi ska fixa men vi tar det lugnt, inget stress utan vi ska bara njuta =)

De senaste dagarna har vi haft huset fullt vilket vi älskar! Det är de vi har saknat i lägenheten att de helt plötsligt ringer på dörren och någon vill ha kaffe, känns riktigt bra!
Allt känns verkligen bra med huset, vi kände oss hemma direkt och jag skanar inte lägenheten alls! Ska dit i helgen och städa det sista sen är det Hejsvej med den. Trode inte att det skulle kännas så lätt, men det gör det =)

Men jhag fick en jäkla ågren i går när jag packade upp lite av mina kläder, allt som inte passar mig efter graviditeten! Det känns så jäkla jobbigt att jag n måste ta tag i detta problemet och börja banta eller något. Sluta med socker och röra mig mer hjälper nog. Jag MÅSTE få på mig mina kläder, annars kommer jag att må skit! Nu när jag har så stor och fin garderob där allt får plats så kommer jag att se dessa kläderna varje dag, det kanske hjälper mig på traven? Hoppas!! =)

Nej nu ska jag stänga ner svärmors dator och gå hem och göra lite nytta =)
Bilder får komma när vi skaffat internet =)

Ha det underbart!

Kommentarer

  • Louice säger:

    du.. du är ju fin som du är! Man mår inte bra av at banta och inte få unna sig goda saker..!! kärlek! <3

    2012-05-15 | 10:34:00
    Bloggadress: http://louicans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: