Denssan

Har blivit plågad

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Nu har jag blivit plågad hos tandläkaren, stackars mig!
Det gjorde så fruktansvärt ont när hon rensade och hade sig. Eftersom jag har tandköttsinflamation så gjorde det grymt mycket mer on än vad jag kan minnas att det gjort innan. Tårarna de rann och när jag var färdig hade jag fullt med blod runt munnen, härligt! Eller inte! Men nu är mina tänder rena och fina =)
Men nja jag ska dit om en månad igen och fixa en tamd som jag tydligen har ett hål rakt in i tanden, har bitit av en fyllning =/ Detta ser jag inte framemot och känner jag mig själv så kommer jag nog att skjuta fram på det!


Måndag igen nu då!
Hade världens bästa söndag igår med världens bästa Linda och hennes familj! Åt god middag och snackade skit medans våra små töser fick busat och badat tillsammans. Det är helt underbart att få se dessa två underbaringar som verkligen tycker om att vara med varandra!
Tack för att ni finns i våra liv <3


Nu är lunchen slut och det är dags att jobba lite till innan jag ska hämta lilla loppan hos farmor och farfar <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: