Denssan

Tunga dagar

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag vet att Shira har det bra där hon nu är, men det är jobbigt i alla fall. Alla dessa rutiner som man haft i 8 år som är så inövat och som man inte tänker på. Matrester som man nu behöver slänga, inga promenader, inga blöta pussar när man kommer hem, inget buffande! Som idag när jag skulle åka till min syster så sitter jag i bilen och tittar i backspegeln för att se så att Shira inte är för varm, då slår det plötsligt till att hon inte är där! Det är då det gör som mest ont och då kommer tårarna! Man får gråta och det måste man göra!

Ligger i solen hos syster nu. Våra prinsessor sover i vagnarna och vi listar oss, skönt! Vet inte alls vad som händer idag, blir lugnt och skönt :)

Vi var på student igår, hos Marcus kusin. Det vet riktigt trevligt och supergod mat :) Fick komplimanger för mins kläder och mitt hår, inte helt fel ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: