Denssan

Ont i ögonen

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag har jag gråtit fruktansvärt mycket! Jag hatar när min älskade Shira är sjuk. Var hos vet idag. Fick lämna henne där för röntgen och en massa prover. Det är jobbigt att gå ifrån sin bästa vän när hon har fått lugnande och ligger och tittar på en med blicken " lämna inte mig här".
Fick i alla fall reda på bad felet är. Hon har en skada på korsbanden och menisken. Så operation inbokat den 23e. Nu är det bara till att plugga på alla för och nackdelar. Vill göra det bästa jag kan för min älskade Shishi!

Kommentarer

  • louice säger:

    Hjärtat.. Det kommer att lösa sig..!! <3

    2012-01-03 | 21:11:34
    Bloggadress: http://louicans.blogg.se/
  • Emma Landqvist säger:

    Håller tummar och tår för att Shira snart är bra igen!!

    2012-01-04 | 13:11:39

Kommentera inlägget här: