Denssan

Skärpning!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Nej nu måste jag ta mig i kragen och bli bättre på att uppdatera här!
Men förra veckan var ett helvete för mig. Har kommit fram till att op nr 2 för Shira är inte möjlig just nu då försäkringsbolaget inte kommer att ersätta mer för denna skadan detta försäkringsåret. Vilket tyder på att jag får stå för hela op kostnaden själv, hmm ja jo vänta jag har ett gömt konto med 30-40 000 kr på just nu när vi står och ska köpa hus, eller inte!
Men ju mer jag tänkt på det så har jag kommit fram till att det är bättre för både mig och Shira att vi försöker på annat sätt i stället. Vi sattsar på sjukgymnastik och börjar med det på torsdag. Det ska bli väldigt spännande och jag hoppas att det hjälper världens bäst Shishi!
Annars händer det inte så jätte mycket. Eftersom jag inte kan lämna Shira hemma själv så är vi bara hemam och hänger. Igår kom underbara Linda och Charkie och förgyllde vår dag <3
Idag är det en sån tråkig dag där vi inte gär någonting.
Ska packa på tösen alla varma kläder och gå ut med hunden. Det tråkiga är att hon bara får gå i 5 min! Tråkigt, vi vill ut och röra på oss, både jag och hunden. Men vi får vänta någon vecka till =)
En gravid Denise och sötaste Shishi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: