Denssan

Är det bara de rika som ska kunna rädda sina djur?

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Har hämtat hem Shira ifrån veterinären. Hon fick en liten operation idag och en ny är inbokad om 2 veckor. Idag kostade det mig över 6000 kr (har lagt ut ca 4000 kr för 3 veckor sedan) Om 2 veckor ska hon gå igenom en stor operation. Om den "lilla" kostade nig 6000 kr, vad kommer då en stora att kosta?
Jag har alltid varit duktig på att spara. Men de senaste året har inte varit det lättaste och pengar varar inte för evigt. Som alla vet så tjänar man inte mycket av att vara mammaledig!
Just nu står jag inför svåra val och jag vet inte hur det hela kommer att sluta!
Snälla Gud, gör så att jag vinner på Lotto eller nåt! ;)

Jag måste göra allt för världens vackraste Shira!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: