Denssan

Pappas flicka

Kategori:

det blev en tur till älskade syster igår. Så fick träffa lilla sötaste Alice och Vince. Som Alice längtat efter Hollie.
Hon älskar verkligen sin lilla kusin, så mycket att hon inte riktigt vet hur hon ska hantera det. Det är så gulligt att se, hon vill göra allt. Jag tror att hon älskar henne så mycket så om hon skulle kunna så hade hon ätit upp henne ;)
Men nu börjar Hollie bli så stor att hon säger till Alice. "Nej Alice" "Sluta Alice", haha söta unge <3
Jag hoppas att kusinkärleken håller i sig för evigt och att de kommer att ha nytta av varandra hela livet!
 
Det var i alla fall skönt att se att Alice mådde bättre, även om det ko blod ur näsan lite då och då. Men så fort vo kom så blev hon piggelin och glämde det onda ;)
 
 
Idag blir det lugnt för mig och lille. Herren ska på julbord så det blir mamam och lille mys hela kvällen. Men jag är inte så säker på att lille tycker det är helt ockey nu när hon kommit in i en pappa-period! Allt är pappa. Som i morse när jag frågade om vi skulle gå på pottan "Nej pappa göja det" Jasså! Efter frukost sa jag "Nu ska vi tvätta händerna och borsta tänderna" "Nej pappa göja det". Hur kul är det?
Jag får inte natta henne heller för det ska pappa göra. Hon är verkligen pappas tös just nu den lilla fisungen <3
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: