Denssan

Vilken fantastisk helg!

Kategori:

Min helg har varit helt underbar!
Fredagen spenderade jag och lille hemma hos mina älskade föräldrar. Där åt vi god middag och en massor av kräftor! Mums! Körde hem i lagom tid och lille sov som en stock hela natten!
 
Lördagen ringde klockan 6! Det var bara till att resa sig ifrån den sköna sängen och förbereda sig för den långa dagen! Det var dags för bästa Petras möhippa!
Vi överraskade henne kl 8 i hennes säng =) Sen blev det frukost, Pole dance, lunch, skivinspelning, kallbadhuset och sen avslutade vi dagen med en supergod middag på Paddys! Vilken fantastisk dag det blev och jag hoppas att Petra uppskattade den och att det blev som hon ville =)
Men nja det där med Pole dance är inget för denna damen! Haha vig som ett kylskåp! Hade jag dansat framför min älskling på en stång så hade han nog bara skrattat ;)
Snart närmar sig den stora dagen <3
 
Söndagen sov jag länge, hela till halv 8! Det är inte ofta det händer =) tack älskling <3 Sen vilade jag lite till på soffan och bara njöt!
Eftersom det var så underbart väder så njöt jag ute i trädgården sen hela dagen tillsammans med Linda och Lille. Riktigt mysigt! Klämde till och med ner mig i lilles lilla pool, haha ;)
Till middagen kom sedan min mormor & morfar, moster & morbror, Ralle och svärfar! Älskling lyckades grymt bra med maten sen var det god efterrätt efter det!
 
Så helgen kunde absolut inte bli bättre!
Bilder kommer senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: