Denssan

Himlen har öppnat sig!

Kategori:

Jag är riktigt glad över att jag inte tig cyklen till jobb idag! Det riktigt öser ner här i Trelle och åskar gör det med! Tur att jag bestämt mig för bilen då jag ska en sväng till kusinen efter jobb =)
 
Snart har halva veckan gått och jag längtar efter helg! LÄngtar efter att få mysa med min lilla fisunge<3 Idag blev hon helt plötslig mammig vilket var längesedan! Hon ville bara vara hos sin mamma, kände jobbigt att gå hemifrån!
Hon har börjat att sätta ihop ord lite smått. I morse när jag kom ut ifrån duschen så kom hon med vällingflaskan och sa "mamma lelle" sötis! Det värmer ens mammahjärta! Tänk att lilla bebisen har blivit så stor!
 
Idag efter jobb ska jag till Bella och få ögonbrynen fixade! Det behövs! Sen ska vi testa håruppsättningar till bröllopet vi ska till den 8:e, spännande! Ska även ner till stan och köpa en blixtlås till klänningen jag ska ha så jag får det isytt innan jag ska lämnna den på kemtvätt. Hoppas hoppas att den sitter bra på sen!
 
 
 
/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: