Denssan

Efterlängtade fredag!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Fredagenn är här och jag känner mig förvånatsvärt pigg, härligt!

Igår när jag kom hem kände jag mig väldigt bortskämd (nu är det min tur) Det var redan dukat på bordet och maten var färdig, riktigt smarrigt! Det blev även lunch till mig idag. det är inte helt fet att ha en "hemmaman" faktiskt. Jag ska njuta extra denna månaden =) Att få komma hem till min lilla tös som springer fram till mig i dörren är en helt underbar känsla. JAg tror denna månaden blir perfekt =)

Vi åkte in en sväng till Ikea igår med, så nu ska lilles nya "stora" säng in på hennes rum, ska bli spännande. Hoppas att hon tycker om den och att hon vill sova i den. Håll tummarna =)

Vad som hände ridag återstår att se, först jobb för denna damen =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: