Denssan

Det går lättre

Kategori:

Måndag nu igen! Helgen går allt för fort!
Men veckan började bra med en härlig cykeltur till jobb. Det är inte klokt vad ens "kondis" ändras snabbt. Eller det är nog mjölksyran som blir mindre ;) Idag gick det lätt som en plätt och knappt ont i benen ficka jag, så det går framåt, känner mig helnöjd =)
 
Helgen har varit lugn och skön för oss på Solängen. Eller för mig och lille i alla fall då Marcus kom hem 4 i söndags morse efter en pubrunda ;)
Fredagen spenderades en stund hemma hos moster och Micke. Det blev köpemat och lite snack. Vi åkte hem redan vid kl 21 och ja jag tror inte klockan hann slå 22 innan jag sov som en stock =)
 
Lördagen åkte jag runt på loppisar med min lika loppisgalna moster, Maja och svärmor. Det blev några fina fynd, bilder kommer sen =) Kvällen spelades det spel för fulla muggar på Solängen. Jag förstår inte hur svärmor lyckades vinna på båda spelen, men ja hon var värd det ;) Hade en super trevlig kväll i ett underbart sällskap!
 
Igår blev det återigen loppis, i love it! Det blev väldigt mycket fina fynd igår, vas, skålar, kakfat, formar, klänningar mm. Jag ska fotografera det ikväll när jag är hemma så ni får se vilka skönheter jag hittat för enbart några kronor =)
 
Så tack till alla som förgyllt min helg, ni är för gooa ni <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: