Denssan

Dåliga dagar

Kategori:

Ibland är livet inte lätt, då det inte än en dans på rosor. Vissa dagar är jobbiga och humöret ställer bara till det för en. Alla har vi dåliga dagar som man måste kämpa sig igenom hur tungt det än är! Jag hade en fruktansvärd jobbig dag igår men den slutade ändå bra!
När jag har dåliga dagar så försöker jag tänka på allt bra jag har och det räcker med att jag tittar på min/vår underbara lilla tös så fylls mitt hjärta med kärlek och jag kan nästan börja gråta bara jag tittar på denna vackra skapelse. Min/vår lilla flicka gör livet värt att leva, hon är det finaste som finns <3
En underbar familj och de bästa vänner gör också att de tunga dagarna blir bättre. Ni är alla så underbara och ni gör mitt liv helt fantastiskt!
 
Har annars haft en underbar helg med massor av loppisfynd med bästa loppiskamraten! Tack för en underbar lördag och söndag! Du är helt fantastisk och du får mig verkligen på bra humör!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: