Denssan

Dags för fredagsmys!

Kategori:

Nu är det underbart älskade fredag igen! Vekcna går ju inte så sjukt snabbt ;)
Idag ska lille vara SJÄLV på dagis (nervös mamma) Men jag tror att det går bra, hon är så duktig vår lilla snäcka! Idag sa hon till och med till katten Folke "gå ner" ifrån fönstret, hon lär sig ;)
 
Det blir nog en lugn dag idag. Ska ner till stan och köpa mig ett par shapetrosor som jag måste ha till nästa helg =) En slips till herren också! Åh ska bli spännande nästa lördag då det är stort slottsbröllop som gäller. Hoppas hoppas att jag kommer i min underbara klänning! Håll tummarna för mig!
 

Kommentarer

  • Johannas Rockabilly & Vintage säger:

    Du får berätta sen hur det gick för henne :)

    SV: Du får ta och kopiera leoparden i bakgrunden på min blogg om du vill :) Hittade den på google :P

    2012-08-31 | 10:47:27
    Bloggadress: http://johannasvintage.blogspot.se
  • Johannas Rockabilly & Vintage säger:

    SV: Finns massa bra beskrivningar på nätet hur man gör :) Om man orkar sätta sig ner och gö de och har tålamod så är de bara att googla, annars byter man till blogspot/blogger så är det lika enkelt som att lägga upp en bild ^^

    2012-08-31 | 11:42:17
    Bloggadress: http://johannasvintage.blogspot.se
  • Johannas Rockabilly & Vintage säger:

    SV: Designen är ju snygg nu med, men kan vara kul med ombyte ibland också (:

    2012-08-31 | 12:18:53
    Bloggadress: http://johannasvintage.blogspot.se
  • Cicci säger:

    Hoppas helgen blir härlig=)
    Själv ska jag spendera min på jobbet.
    Att lilla Loppan blivit så stor så hon börjar på dagis.
    Jisses vad tiden går fort!
    Hoppas allt är bra med er i Skåneland.
    Kram

    2012-08-31 | 12:25:53

Kommentera inlägget här: