Denssan

Det går framåt

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Har haft en super mysig dag i dag med underbara Linda och super söta Charlie!
Dagen går så fort när vi spenderar den med der, ni är helt underbara =)
Nu sitter jag och försöker få vår prinsessa att vila en liten stund så att mamma kan få en stund för sig själv. Mannen är iväg med grabbarna och planerar inför den stora festen den 8 oktober som vi ser väldigt mycket framemot. Men det kommer att kännas konstigt, det blir första natten utan vår älskade lilla! Hur ska det gå? Men det ska bli roligt att få komma ut lite och bara få vara "sig" själv en stund.
Jag är riktigt nöjd och stolt över mig själv! Jag kommer i en del av mina byxor! Mina underbara byxor med hög midja, jag har saknat er!
Nu börjar jag äntligen komma tillbaka till mitt rätta jag!
/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: