Denssan

Vår prinsessa, vårt allt

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Om några minuter, för att vara exakt 17.51 så fyller vår älskade prinsessa hela 6 månader! Det är inte klokt att mitt lilla barn redan är ett halvår gammalt!
Mitt liv ser verkligen inte ut som det gjorde innan, allt har förändrats. Hela jag har förändrats i mitt sätt och jag kan vara ärlig och säga att jag tycker om mig själv nu mycket mer! Vår prinsessa har fått oss att inse att livet är värdefullt och vad livet har att ge. Tänk som man förändras när man blir mamma!
Hollie, du är mitt allt, vårt allt! Vår kärlek och vår farmtid. Du är det vackraste vi har och du betyder allt <3
(Bilderna tagna ifrån min systers blogg)

Just nu så ligger min prinsessa och vilar efter middagen. Mannen är iväg på fotboll och Shira ligger och njuter i sin korg efter en härlig promenad i solen. Vad gör jag då?
Jo jag sitter här och roar mig =) Har varit duktig hela dagen med städ, tvätt och långpromenad så nu ska jag bara ta det lugnt och ha tid för mig själv en stund,
Jag tror att det hela kommer att sluta med att jag bäddar ner mig i soffan och tittar tv medans jag njuter av min Lakrits puck glass ;)
Ja livet är verkligen härligt!

Förresten jag har ju glömt att berätta att jag partajade i lördags!
Hade första barnfria kvällen jag och mitt hjärta.
Så det blev partaj nere i grabbarnas garage tillsammans med våra grannar och världens bästa Jenny <3
Jag hade verkligen supertrevligt! Det blev lagom med sprit, en del dans och bra musik!
Men sen saknade jag den lilla när vi kom hem!
Men hon hade haft det helt underbart bra tillsammans med min älskade syster och hennes familj, ni är bäst!
/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: