Denssan

Snart inte tannalös länge

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag har inte glömt bort bloggen, bara glömt bort mig själv lite!
Har fullt upp med den lilla tösen. Natten till idag var ingen höjdare då vår lilla skatt vaknade miljoner (kändes det som) gånger och var super ledsen. det gick inte att trösta henne!
Jag tror att vår lilla tös håller på att få tänder! Det är inte klokt, hon är ingen liten bebis längre, hon blir mer och mer en "människa".
Det är så roligt att följa varje steg hon tar och det blir mer och mer för varje dag. Nu rör hon sig framåt i gåstolen och rullar hit och dit. Det dröjer nog inte länge tills den lilla tösen kryper med!
På lördag ska dessa två nördarna (jag och min älskling) partaja tillsammans. Det var verkligen evigheter sedan!
Vi har barnvakt, min älskade syster! Det kommer att kännas skumt att sova utan vår lilla skatt, men jag tror vi behöver lite tid för oss själv!
Det blir partaj i älsklingens garage med en massa roligt folk, jag ser verkligen framemot lite partaj =)
//Denise

Kommentarer

  • louice säger:

    Mosters lilla älskling bara lääängtar tills hon får komma hit! Det sa hon till mig i telefonen!! Vi ska ha det så mysigt, och en sak är ju säker.. Uppassad kommer hon ju garanterat bli!! <3

    2011-10-05 | 22:31:27

Kommentera inlägget här: