Denssan

Planering

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Mina älsklingar sover gott, så här sitter jag i lugn och ro helt ensam. Jag tycker faktiskt inte riktigt om det, jag tycker om att ha liv och rörelser omkring mig. Men jag njuter lite av att sitta i lugnet och titta på Desperata Hemmafruar, det är lite spännande faktiskt ;)

Imorgon ska jag och min älskade lillebror ta en tripp till danmark. Det ska blu mysigt att vi ska spendara dagen tillsammans, minns inte när vi gjorde det senast. Jag ska inte (försöka i alla fall) shoppa. Ska följa med som smakråd åt lillebror =)

Förresten jag och min vackra syster planerar inför vår tripp till huvudstaden i december. Min syster fyker 30 år nästa månad och hin fick biljetter till Idolfinalen så dit ska vi. Ska spendera helgen i stockholm shoppa, mysa och kanske partaja. Ska bli supermysigt med systermys!!
Älskar dig systeryster <3
/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: