Denssan

Förkyld och jävlig

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Vaknade i morse med täppt näsa och grymt ont i halsen. Vår lilla snäcka har varit förkyld nu i några dagar så det var väl väntat att jag också skulle bli smittad. Jag hatar verkligen förkylningar och täppta näsor. Jag hatar att andas med munnen och när jag blir förkyld så överlever jag tack vare nässpray, ja jag blir beroende! Förstår inte hur folk kan överleva utan nässpray när det behövs, det är ett mirakel som hjälper en =)

Igår hade vi en super trevlig kväll med grannarna en trappa upp. Det blev bakad potatis och riktigt god räkröra! Sen hade jag bakat blåbärsmuffins, kladdkakemuffins och kladdkaka. Lite ostbågar och annat snacks till det gjorde susen ;) Sen blev det Buzz och ja jag är fortfarande mästare! 2 - 1 till mig, jag är oslagbar ;)

Nu ska jag och mitt lilla hjärta vila en stund. Sen kommer min sötaste kusin och hennes lilla Buddha in och vi ska ut i det fina vädret. Hjälper inte promenader emot förkylning? Jag intalar mig det i alla fall =)
//Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: