Denssan

Barnmässan

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag blir det Barnmässan här i Malmö tillsammans med underbara familjen Larsson/Magnusson.
Eftersom jag aldrig har varit där så har jag ingen aning om vad det är för en mässa så det ska bli lite spännande! Jag hoppas på en massa provsaker och sånt skoj, det tycker jag om =)
Tyvärr har jag en jäkla huvudvärk nu, hoppas den går lver snart! Ska hoppa in i duschen och äta frukost så lättar det nog =)

Igår träffade jag sötaste Camilla och hennes söta lilla Charlie en snabbis medans grabbarna körde Co Kart. Det går alldeles för lång tid mellan gångerna vi ses! Men det gör att det känns extra roligt när vi väl träffas =D
Det gick inte så bra för min herre på Go Karten, han är så försiktig, haha =) Men det är bättre det =)

Har haft en vaken liten busunge sen kl 7. Hon är så jäkla glad på morgonen. Det ska snackas och busas ända in i det sista, men det gör inget, hon är helt jäkla underbar, min lilla skatt <3
Bästa kompisarna
/Denise

Kommentarer

  • Linda säger:

    Haha...Charlie ser ut som en sur gubbe och Hollie som Popeye. Vilket pack! :D

    2011-10-29 | 10:40:50

Kommentera inlägget här: