Denssan

Min ängel

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag är det min prinsessa/syster Hollies moster/gudmor som går in i den vuxna ålderna 30 =) Det är inte klokt att min syster blivit så stor, det betyder att jag med närmar mig med stora steg! Min syster finns för mig när jag än behöver henne, hon är världens bästa! Jag vet att jag valde rätt gudmor till Hollie och jag vet att vad som än händer så kommer du att finnas där för oss. Jag har sagt det innan och jag säger det igen, du är min ängel utan vingar! Älskar dig min vackra syster!
Det är även bröllopsdag för mina älskade föräldrar, hela 28 år som gifta!
Ni är bäst!
/Denise

Kommentarer

  • louice säger:

    Älskar dig med kära du!! Tack för dina fina ord!!

    2011-11-10 | 22:20:38
    Bloggadress: http://louicans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: