Denssan

Dagarna springer iväg

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag har verkligen inte tid till denna bloggen mer känner jag. Det gör faktiskt lite ont i mitt hjärta men jag har inte tid och jag orkar inte sitta vid datorn. All min underbara tid vill jag spendera med vår prinsessa!
Jag är verkligen glad över hur livet har blivit och allt det nya som jag har fått via Hollie. Hon har fått mig att lära mig att älska någon på ett sätt som jag inte trodde var möjligt! Hon har fått mig att inse vad som är det viktiga i livet, familjen och vännerna. Tack vare henne har jag fått underbara nya vänner som redan har fått en stor plats i mitt hjärta!
Jag (Vi) har verkligen fått världens bästa och underbaraste prinsessa och jag är så fruktansvärt lycklig!
Jag älskar min Marcus och vår Hollie <3
Ni är mitt allt!
/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: