Denssan

Lyckad helg som vanligt

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Har haft en lycklig och bra helg.
Har spenderat tid med nära och kära, ätit gott och bara myst <3
Jag tycker om lyckade helger och när man har tid att lägga ner tillsammans med de som betyder så mycket för en!

En bit till i pusslet är lagt och det känns underbart, äntligen har vi tagit steget och jag hoppas att allt kommer att bli bra. Vi "lämnar det bakomflutna före oss" som Pumba så fint säger i Lejonkungen. Men det är sant, varför ska man leva i det som en gång var? Det är framtiden som räknas, det är den som är viktig och det är den som betyder något!

Nu längtar jag bara hem, till min älskling och mys på soffan. Jag vet inte riktigt hur jag ska klara av att jobba nästa 3 veckor till. Det är jobbigt nu! Men det är väl bara till att tvinga sig själv och att klara det!

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: