Denssan

Jag är tydligen inte som alla andra!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Förresten vad tyckte ni om Melodifestivalen i lördags?
Jag tycker rent ut sagt att det var helt fel lår som gick vidare! Men antagligen så har jag inte samma musiksmak som resten av Sverige vilket jag är glad för!
Tycker att det är pinsamt att skicka det bidraget!

Jag trodde utan tvekan att The Monikers skulle vinna, den låten var ju helt perfekt och underbar! Alla kunde hänga med och sjunga och uppträdet var perfekt!
Sen är jag väldigt svag för Brolle och kan inte förstå att han inte fick med poäng! Lyssnar folk inte på låten eller?
Nicke Borg´s låt är helt underbart bra!


Ja jag förstår helt enkelt inte vad det är för fel på era öron?
Men jag säger ärligt att jag tycker inte det är klokt att man skickar den låten och det framträdandet till den stora finalen! Tyckte det som han gjorde mest på scenen var att ta sig mellan benen, är inte Michael Jacksons moves ute för längesedan??


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: