Denssan

Prinsessan växer

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Vår älskade prinsessa växer så det knakar och idag blir hon hela 2 månader!
För exakt 2 månader sedan låg jag och kämpade för kung och fosterland och 17.51 kom världens vackraste varelse upp på mitt bröst. Det är den dagen som jag kommer att minnas hela mitt liv som en av mina lyckligaste!
Jag börjar komma mer och mer tillbaka till min gamla kropp. Det är ett par kilon kvar, vet inte exakt med ca 6-7 kilo. Allt ska bort, jag vill vara mig själv igen och ha mina vackra klänningar som hänger så fint i garderoben och bara väntar!
Jag är faktiskt duktig måste jag själv säga, jag går långa promenader nästan varje dag och jag älskar att komma ut och gå! Helst med sällskap =)
Brun börjar man att bli med, har ju aldrig haft så mycket tid att kunna vara i solen och njuta! Det är verkligen toppen att vara mammaledig!
/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: