Denssan

Jag har träffat en vän

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag har träffat en helt underbar vän!
Tänk så lika vi är och så snabbt vi har lärt känna varandra!
Tack för att du hittade min blogg, du gör livet mycket roligare =D
Snart kommer en annan helt underbar vän hem!
Det känns som evigheter sedan vi träffades och Hollie ser verkligen framemot att få lära känna dig =)
Nu är det bara 4 dagar kvar tills jag får träffa dig!
Längtar, längtar, längtar!
Imorgon håller jag tummarna för en annan speciell vän som ska få håret fixat, du kommer att bli supersnygg, jag lovar!
Du ställer alltid upp och jag är glad att vi fann varandra igen!
Livet som mammaledig har gett mig mycket, jag verkligen älskar det!
/Denise

Kommentarer

  • Linda säger:

    åååh! finaste du! vi är givetvis minst lika glada vi! att få ha er i våra liv är en stor energi- och glädjekälla! puss.

    2011-06-27 | 21:34:50
  • louice säger:

    tror du har världens finaste och bästa syster också.. <3!!!!!

    2011-06-29 | 23:45:22

Kommentera inlägget här: