Denssan

Helt perfekt

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Vilken perfekt helg vi har haft!

Fredag: Mina underbara föräldrar kom in! Vi fick fixat lite smått i lägenheten, pappa kopplade in lite saker och jag och Mamma åkte till Plantagen och fixade fina blommor =) Hela storarummet fick ett lyft med blommorna (om man tittade förbi alla verktyg).
Sen gick vi och åt kinamat. Jag har verkligen världens bästa föräldrar, tack för allt <3

Lördag: Mina underbara svärföräldrar kom in och hjälpte oss att tömam storarummet, nu äntligen har vi ett storarum! Det länns konstigt men riktigt skönt! Jag och svärmor tog en tur på Mobilia och jag fick en superfin gravidskjorta av svärmor som jag har på mig idag, den är riktigt fin! Tack =)
Kvällen körde vi till Klippan och världens bästa Camilla och Danne. Där åt vi supergod middag och snackade mycket skit. Jag somnade gott på soffan med huvudet på Shira (som uppförde sig galant).
Det var en underbart trevlig kväll och jag somnade som en stock i deras fina gästrum!
Är ganska så avis på deras fina hus! Det är verkligen perfekt och alla deras saker är ifrån 50-talet, helt underbart =)

Söndag: Vi gick upp tidigt för att åka på Loppisrunda =)
Första stoppet blev inne i Klippan där det var barnloppis. Det blev inte mycket shoppat mer än en underbart söt liten leopard dress till vår lilla tös, jag kunde inte låta bli =)
Sen körde vi igenom småbyar ute på landet och stannade lite här och där. Vi fick shoppat en del 50-tals saker och var riktigt nöjda. Detta kommer vi att göra fler söndagar tillsammans med våra underbara vänner <3
På eftermiddagen körde vi hem till svärföräldrarna som bjöd på super god mat och trevligt sällskap! Kom inte hem från klockan var över 21. Då satte vi igång och fixa i lägenheten med möbler och sånt skoj =) Så det blev sängen sent!

Idag är man lite sliten, men vad gör det efter en sån perfekt helg?? =)


/Denise

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Vilken toppenhelg!!!

    Kram

    2011-01-24 | 12:08:45

Kommentera inlägget här: