Denssan

Älskade FREDAG!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Äntligen fredag, underbart!
Jag är redan trött, sover så jäkla dåligt på nätterna. Vaknar runt samma tid varje natt (kvart i 3) måste gå på toa och sen akn jag inte somna om. Ligegr och vänder/vrider mig i 2 timmar innan jag kommer till ro. men får inte sova så länge då eftersom klockan ringer kl 6 =/
Men imorgon kan jag sova hur länge jag vill, skönt!

Kvällen idag ska spenderas med mina föräldrar. De kommer hem till oss och ska hjälpa oss med lite saker i lägenheten sen ska vi äta kinamat, mums =)
Det blir nog sängen tidigt, härligt!

Har inte så mycket annat inplanerat i helgen. Tar dagarna som de kommer, ska fixa i lägenheten är det i alla fall tänkt =)


/Denise

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Låter som en skön helg. Själv är jag ledig å denna helgen ska jag njuta av ledigheten. Var ledig förra helgen oxå, men då låg jag mest å kved av smärta. Nu känns allt mycket bättre. Väntar bara på svar från röntgen som jag gjorde igår.

    Förresten...jag lämnar kommentarer allt som oftast ;-)

    Å du, tapeten är snygg, för att inte tala om bebis-magen!

    Kram på dig

    2011-01-21 | 14:08:39

Kommentera inlägget här: