Denssan

Vecka 30

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Nu börjar det verkligen att bli tung. Magen är tung och det är tungt att andas. När jag kommer hem ifrån jobb är ajg helt slut, jag orkar ingenting! Jag försöker göra saker hemma, men får så fruktansvärt ont i ryggen och tungt att andas. Jag måste lära mig att lyssna på min kropp!
Gjorde lite övningar igår som ska vara bra för ryggen, ska fortsätta med det! Men jag stänger in mig i sovrummet efetrsom jag måste se ut som en strandad val eller något när jag ligger där på golvet, älsklingen hade bara skrattat åt mig, haha =)
Det är egentligen inte klokt så snabbt veckorna går. Tänk att vi snart har vår lilla prinsessa här! Det har börjat dyka upp mycket tankar och funderingar om hur allt kommer att bli och hur det kommer att kännas när hon väl är här. Vi längtar mer och mer för var dag som går!


/Denise

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Haha, du är ju för söt...strandad val=) Det är ju super om du gör dina övningar så du slipper ha ont!Får man se några nya kort på fin-magen?

    Visst är det galet vad tiden går! Känns inte länge sen jag öppnade mailet om att ni väntade barn å tårarna kom=) Det kommer att bli lovely för er när prinsessan anländer.

    Kram

    2011-02-03 | 16:54:44

Kommentera inlägget här: