Denssan

Vårt underbara storarum!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

När vi fått vår nya fina soffa på plats så blev vårt storarum helt perfet! Jag stortrivs och verkligen älskar det!
Tänkte att jag kunde bjuda på två bilder på hur underbart fint vi har det:





Tv:n är dock inte på platsen där den ska stå sen. Men den får stå här tills vi har hittat en fin tvbänk, eller ja ett 50-tals bord där den kan stå på och så ska vi fixa med sladdarna eftersom den ska stå på andra väggen. Men annars är allt på sin plats =)

Vad tycks??


/Denise

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Super nice!!!! Snyggt!

    Hoppas din förkylning försvinner snart.

    Det blir inget Malmö för mig imon, men nästa vecka är det sportlov å då drar iaf jag å barnen ner. Ses??

    Kram

    2011-02-14 | 14:59:23

Kommentera inlägget här: