Denssan

Vecka 31

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Vecka 31 idag!
Känner mer för vajre dag som går hur tungt allt är! Inte nog med att jag har svårt att andas pga lungorna ökar i kapacitet och får mindre plats, nu har jag blivit förkyld med! Ibland känns det verkligen som att jag inte får luft. Jag måste då ta ett djupt andetag och verkligen anstränga mig för att andas. Riktigt jobbigt är det!
Känner att det börjar att bli mindre och mindre plats för lillan i magen, känner mycket rörelser och igår kände jag när hon hade hicka, Marcus kände det med.
Det är en speciell känsla som man inte kan förklara, de som inte haft en bebis i magen kan aldrig förstå hur det känns. Jag kan tycka att det är synd att Marcus går miste om hur det känns, det är ju inte samma sak att känna det utifrån. Men något extra får man ha som mamma med tanke på allt vi ska gå igenom, eller hur ;)


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: