Denssan

Magen vecka 30

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag börjar bli stor nu!
Är i alla fall väldigt glad över att jag än så länge inte har fått en enda bristning på magen! Mitt ärr som sitter på högra sidan efter blindtarmsoperationen och mina små ärr ifrån gallstensoperationen syns på bilderna, men det är INGA bristningar =)
Tyvärr har jag inte klarat mig helt ifrån det eftersom jag har fått bristningar på sidorna, men vad gör det?? ;)
Ursäkta mina tjocka lår med, de har bara vuxit sattan! Men de ska ner till sin normala storlek sen, jag lovar!







Min navel har försvunnit helt nu med! Men men inget man kan göra, bara att se på när kroppen växer, kan ju inte styra över det precis =)



/Denise

Kommentarer

  • Emelie säger:

    mina bristningar kom inte förrän två veckor innan loppan tittade ut >_<

    2011-02-08 | 10:53:10
    Bloggadress: http://emeliten.wordpress.com
  • Cicci säger:

    Den magen är ju hur härlig som helst=) Tänk på det fantastiska livet(en fin mix av dig å Marcus) som ligger där inne å väntar på att få komma ut till mamma å pappa!

    Mamma å pappa, japp, det är ju ni det! Snart!

    Ska ner till Malmö en snabbis nästa tisdag å passa mitt lilla hjärta<3

    Kram till er

    2011-02-08 | 14:24:40
  • Karolina säger:

    WOW vad fin mage! Du är jättefin Denise! Och inte alls lång tid kvar nu :)

    2011-02-08 | 20:19:13
  • Julia säger:

    Hundvakten kostar 1700 i månaden om hon bara ska gå ut 30 minuter 5 vardagar i veckan. Men eftersom jag även har två helgdagar i månaden så blir det 180 i månaden.

    Hunddagis på St.Lars kostar 2600 har jag för mig.

    2011-02-08 | 22:05:35
    Bloggadress: http://vartnyahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här: