Denssan

Helgen sprang förbi

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Helgen försvann lika snabbt som den kom!
Vi har hunnit med mycket i helgen känns det som och vi har haft det riktigt bra, Har spenderat tilden med nära och kära, åkt på Loppisar med kusinen, fixat i hemmet, hämtade ÄNTLIGEN hem vårt matsalsbord!
Igår hade vi första middagen hemma tillsammans med min syster och hennes underbara familj, det var riktigt myspys <3 Det kommer att bli fler middagar hemma hos oss, utan tvekan!

Jag känner att jag börjar bli mer och mer trött. Har tungt för att andas och det blri jobbigare och jobbigare att göra saker. igår när jag vek tvätten blev jag helt yr i huvudet och det kändes som att jag skulel svimma! Envis som man är så vill man fortsätta, men min älskling tvingade mig att lägga mig på sängen! Vad skulle jag gjort utan min kärlek?? Han ställer upp och gör saker som jag inte orakr just nu. Han tänker på mig och han gör mig lycklig! Du är mitt allt!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: